مسلمانان شیعه

سایتی برای همه مسلمانان شیعه

مسلمانان شیعه

سایتی برای همه مسلمانان شیعه

فواید دائم الوضو بودن

وضو نور است و تداوم آن، باعث ارتقا به عالم قدس‌ خواهد شد، بدان که این دستور با برکت، نزد بزرگان علم و عمل تجربه شده است


.
http://media.jamnews.ir/medium1/1393/06/24/IMG14430889.png

دیلمی از پیامبراکرم(ص) نقل می‌کند که خداوند می‌فرماید: «هر کسی وضویش را از دست بدهد و وضو نگیرد به من جفا کرده است و کسی که وضویش را از دست بدهد و دوباره وضو بگیرد و حداقل دو رکعت نماز نخواند بر من جفا کرده،‌ هر کس وضویش را از دست داد، تجدید وضو کرد و دو رکعت نماز خواند و پس از آن دعا نکرد بر من جفا کرده است و هر کس وضویش را از دست بدهد و پس از آن وضو بگیرد و نماز بخواند دعا کند و از حوائج دنیا و آخرتش چیزی بخواهد و من اجابت نکنم، من به او جفا کرده‌ام و من خدای جفاکار نیستم».

 
ادامه مطلب ...

نفرین امیرالمومنین(ع) در حق منکر ولایت

خدایا اگر دروغ مى گوید، او را به سفیدى یا پیسى مبتلا کن که عمامه آن را نپوشاند.
http://media.jamnews.ir/medium1/1393/06/13/IMG15480240.jpg

طبق روایات متعدد که در تاریخ شیعه و اهل سنت آمده است، امیرالمؤمنین علیه السلام در رحبه (1) مردم را سوگند داد و فرمود: هر که از پیامبر اکرم صلى الله علیه وآله شنیده است که فرمود: «من کنت مولاه فعلى مولاه ؛ هر که من مولاى اویم این على مولاى اوست»، برخیزد و شهادت دهد، دوازده نفر از انصار شهادت دادند، اما انس بن مالک که حضور داشت، شهادت نداد.

 
ادامه مطلب ...

واکنش آمریکا به سخنان رهبر انقلاب/ همکاری نمی کنیم!

حضرت آیت الله خامنه‌ای، به منظور نشان دادن دروغ‌گویی آمریکایی‌ها برای مبارزه با داعش، جزئیاتی را از پشت پرده این ماجرا بیان کردند.
http://media.jamnews.ir/medium1/1393/06/24/IMG18244200.jpg

آمریکا در واکنش به بیانات رهبر معظم انقلاب و افشای درخواست های مکرر ایالات متحده از ایران درباره همکاری علیه داعش اعلام کرد: آمریکا هیچ همکاری نظامی با ایران در خصوص موضوع داعش نخواهد داشت.

 
ادامه مطلب ...

در آستانه سفر رئیس‌جمهور به نیویورک؛ کمپینی برای تشویق روحانی و اوباما به ملاقات رودررو

دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران قرار است روز 26 سپتامبر در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی کند.
http://media.jamnews.ir/medium1/1393/06/23/IMG17443876.jpg

طرفداران عادی‌سازی رابطه ایران و امریکا به‌تازگی با راه‌اندازی یک کمپین اینترنتی فعالیت‌های خود را تشدید کرده‌اند.

 
ادامه مطلب ...