مسلمانان شیعه

سایتی برای همه مسلمانان شیعه

مسلمانان شیعه

سایتی برای همه مسلمانان شیعه

رادیو فردا: مراسم سالگرد اشغال سفارت آمریکا بدون مقامات دولتی ایران!

طرفین تا سوم آذر مهلت دارند که به توافقی جامع دست یابند و در این میان نیز هفته آینده دیداری میان محمدجواد ظریف و جان کری، وزیران امور خارجه ایران و آمریکا در مسقط، پایتخت عمان، برگزار خواهد شد.
http://media.jamnews.ir/medium1/1393/08/13/IMG16413314.jpg

به گزارش اسلام شیعه بلاسا وب سایت رادیو فردا (radiofarda) وابسته به سرویس جاسوسی آمریکا (سیا) در خبری از مراسم 13 آبان و سالگرد تسخیر لانه جاسوسی نوشت: «مراسم سالگرد تسخیر سفارت آمریکا در تهران روز سه‌شنبه، ۱۳ آبان، برگزار شد در حالی که گزارش رسانه‌های داخلی و خارجی از عدم حضور مقامات دولت ایران در این مراسم حکایت دارد.»

 
ادامه مطلب ...

تصاویری مضحک از جنگجویان انگلیسی داعش!

یکی از تکنیک‌ هایی که داعش در جهت اشاعه و تنفیذ ترس به قلب مردم از آن استفاده می‌ کند، توئیت کردن اقدامات سبوعانه و ارسال اخبار حملاتشان در وب‌ سایت توئیتر است.
http://media.jamnews.ir/medium1/1393/08/01/IMG13500130.jpg

ماه‌ها از حمله گروهک تروریستی داعش به عراق می‌گذرد و در طول این مدت خون‌های بی‌گناه زیادی توسط این عده‌ اندک و البته سفاک ریخته شده است. گروهکی که با ادعای اشاعه اسلام در جهان دست به اسلحه برده‌اند و البته از ابتدا مشخص بود که از سوی غرب تغذیه شده‌اند و به سان سگی دست‌آموز به جان مسلمانان منطقه ما افتاده‌اند تا ضمن وارد آوردن آسیب‌هایی بر پیکر عراق و سوریه مظلوم، آتش فتنه و اختلاف‌افکنی میان مسلمانان را شعله‌ور کنند.

 
ادامه مطلب ...

«مختار» چرا در کربلا حضور نیافت تا امام را یاری کند؟

مختار ثقفی از یاران با وفای امام حسین ع و از مروّجین فضایل آل محمد بود
http://media.jamnews.ir/medium1/1393/08/12/IMG23444717.jpg

یکی سوالات مطرح در خصوص کربلا اینکه  «مختار» چرا در کربلا حضور نیافت تا امام را یاری کند؟

 
ادامه مطلب ...

وکیل دادگستری عنوان کرد: عامل اعدام ریحانه جباری کیست؟

یک وکیل پایه یک دادگستری گفت: متأسفانه در پرونده ریحانه جباری وکیل وی با بیان برخی از جزئیاتی که نباید رسانه‌ای می‌شد اعدام ریحانه جباری را رقم زد.
http://media.jamnews.ir/medium1/1393/07/11/IMG12472988.jpg

به گزارش اسلام شیعه به نقل از فارس، مصطفی ترک همدانی در خصوص سیاسی کردن برخی از پرونده‌هایی که موضوع آنها سیاسی نیست اظهار داشت: معمولاً در پرونده‌های قتل و دعوایی که در صلاحیت دادگاه‌های کیفری استان است قضاتی این پرونده‌ها را بررسی می‌کنند که با سابقه بوده و به طور ویژه موضوع را رسیدگی می‌کنند.

 
ادامه مطلب ...

سردار قاسم سلیمانی از زبان شبکه العربیه

شبکه خبری «العربیه» در گزارشی درباره سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران نوشت که ایران با استفاده از وجهه و موقعیت سردار سلیمانی سعی می‌کند غرب را تحت فشار بگذارد.
http://media.jamnews.ir/medium1/1393/08/05/IMG06455401.jpg

به گزارش اسلام شیعه به نقل از فارس، شبکه خبری العربیه در وبگاه خود طی گزارشی به بررسی زمینه «موقیعت سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران در داخل ایران و خاورمیانه» پرداخت و در آغاز نوشت: پیشتر دسترسی به مطالب و عکس از قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران میسر نبود و تصاویر موجود از وی نیز قدیمی بود اما هم‌اکنون سردار سلیمانی در کانون توجه قرار گرفته است.

 
ادامه مطلب ...