مسلمانان شیعه

سایتی برای همه مسلمانان شیعه

مسلمانان شیعه

سایتی برای همه مسلمانان شیعه

موذن بد صدا

یک داستان جالب و متحیر کننده

http://media.jamnews.ir/medium1/1393/06/16/IMG16104235.jpg

این هدیه را آورده ام براى اینکه تو خدمتى به من کردى و نگذاشتى این دختر مسلمان بشود.

 
موذنى بد صدا، در شهرى زندگى مى کرد او هر روز با صداى بد و ناهنجارى اذان مى گفت.
یک وقت دید: یک یهودى برایش هدیه اى آورد و گفت :

این هدیه ناقابل را قبول مى کنى ؟
- براى چى ؟
- یک خدمت بزرگى به من کردى .
- چه خدمتى ؟ من که خدمتى به شما نکرده ام.

 

- من دخترى دارم که مدتى بود تمایل به اسلام داشت از وقتى که شما اذان مى گویید و اللّه اکبر را از تو مى شنود دیگر از اسلام بیزار شده حال این هدیه را آورده ام براى اینکه تو خدمتى به من کردى و نگذاشتى این دختر مسلمان بشود.

 

 

 حکایتها و هدایتها در آثار شهید مطهری


یا علی بن ابیطالب(ع)


Islam-ShIa.BlogSky

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.