مسلمانان شیعه

سایتی برای همه مسلمانان شیعه

مسلمانان شیعه

سایتی برای همه مسلمانان شیعه

ی بی سی: حمایت ایران از فلسطینی ها فعلا به صلاح نیست!

طی گزارش های معتبر سازمانها و رسانه های بین المللی تعداد شهدای یورش وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه که بیشتر آنها زنان و کودکان بی دفاع هستند به حدود 1200 نفر رسیده است.http://media.jamnews.ir/medium1/1393/05/07/IMG19142428.jpg

بخش فارسی رسانه دولتی انگلیس (بی بی سی/ BBCPersian) که طبق سیاست های دیکته شده، حمایت از صهیونیست ها و اسرائیل را در دستور کار خود قرار داده است، به بیانات امروز رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز عید فطر پرداخت.

 



این شبکه سلطنتی انگلیس در واکنش به این بیانات به سراغ کارشناس خود رفت و درباره این بیانات پرسید.


 

فرزانه روستایی در اظهاراتی، علی رغم اعتراف به جنایات جنگی و نسل کشی از سوی اسرائیل در غزه و وضعیت اسفبار این منطقه گفت: اولویت برای ایران باید مذاکرات هسته ای باشد، چراکه حمایت ها از غزه و فلسطینیان و گروه هایی مانند حماس، انعکاس مثبتی در مذاکرات هسته ای ندارد.

 

 

وی با بیان اینکه ایران باید در مذاکرات با قدرت های غربی به جای مشخصی برسد، افزود: یکی از شروط مهم مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 حمایت نکردن ایران از تروریسم است، به همین منظور ایران باید خود را از قضیه فلسطین جدا کند و فاصله مناسبی را با گروههایی مانند حماس داشته باشد.

 

 

کارشناس بی بی سی اضافه کرد: وقتی که در گفتگوها این شروط مطرح می شود، بهتر است ایران در موضوع جنجالی غزه با سرعت کمتری حرکت کند.

 

 

این اظهارات از سوی کارشناس بی بی سی در حالی صورت می گیرد که طی گزارش های معتبر سازمانها و رسانه های بین المللی تعداد شهدای یورش وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه که بیشتر آنها زنان و کودکان بی دفاع هستند به حدود 1200 نفر رسیده است و نهادهای مدعی حقوق بشر و سازمانهای بین المللی مسئول هیچگونه برخورد یا واکنش مناسبی نسبت به این وحشیگری صهیونیست ها نشان نمی دهند.

 

این در حالی است که رسانه های وابسته به قدرت های بزرگ همانند بی بی سی نیز در گزارش های خود از اسرائیل حمایت می کنند و علی رغم ادعای بی طرفی حتی تجمعات گسترده در مقابل ساختمان مرکزی این شبکه به دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی بایکوت خبری می شود.


Islam-ShIa.BlogSky

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.