مسلمانان شیعه

سایتی برای همه مسلمانان شیعه

مسلمانان شیعه

سایتی برای همه مسلمانان شیعه

ای عفو تو شامل گناهان


جز تو که نظر به حال ما کرد یا گوش بر این مقال ما کرد


اى عفو تو شامل گناهان
کوى تو پناه بى پناهان


 http://media.jamnews.ir/medium1/1393/05/08/IMG00511412.jpg

 

بر خسته دلان شفاى دردى
محروم نکرده دردمندى

باز است درت بر آزمندان
اى عشق دل نیازمندان

جز تو که نظر به حال ما کرد
یا گوش بر این مقال ما کرد


بخشنده هر گناهى اى دوست
بر گم شدگان پناهى اى دوست

اى راز دل شکسته من
اى مرهم قلب خسته من

اى مونس من انیس جانم
اى یار و رفیق در نهانم

اى راه مرا چراغ روشن
آب و گل من زتست گلشن

امید منى به هر دو عالم
دورم منما زخویش یک دم

بنگر ز گنه چه تیره روزم
چون شمع به درگهت بسوزم

باشد که نظر کنى به حالم
بخشى به عنایتت کمالم

یادى زغریب بى نوا کن
از لطف, تو درد من دوا کن

مسکین به در تو دردمند است
دل خسته و زار و مستمند است

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.